Έργα και δράσεις Σεπτεμβρίου 2019
Τομέας Διοικητικών Υπηρεσιών, Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Η νέα δημοτική αρχή θεωρεί χρέος της να ενημερώνει τους πολίτες για τα έργα και τις δράσεις που υλοποιεί.
Η ενημέρωση θα γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και ανά τομέα.
Ξεκινήσαμε τη σύνταξη του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του Δήμου.
Καθιερώσαμε νέες διαδικασίες επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών καθώς και των υπηρεσιών με τη Διοίκηση.
Θεσπίσαμε εβδομαδιαίας συνάντησης στελεχών των Υπηρεσιών, Δημάρχου, ΓΓ και Αντιδημάρχων, κατά την οποία τίθενται τα σημαντικά θέματα των υπηρεσιών προκειμένου να υπάρξει συντονισμός στην λειτουργία των Υπηρεσιών και στοχοθεσία με τον ταυτόχρονο καθορισμό χρονοδιαγράμματος επίλυσης των θεμάτων αυτών
Προχωρήσαμε σε συνεργασία με τις υπηρεσίες σε καταγραφή των εργαζομένων, των χώρων εργασίας και τη σχέση εργασίας που έχει ο κάθε υπάλληλος του Δήμου κάτι που μέχρι τώρα δεν είχε καταγραφεί με αποτέλεσμα να μην είναι σαφής η συνολική εικόνα του προσωπικού του Δήμου.
Με λίγα λόγια τώρα γνωρίζουμε το αυτονόητο.
Ορίσαμε υπεύθυνο Δημαρχιακού καταστήματος που μέχρι να αναλάβουμε δεν υπήρχε.
Καταγράψαμε και αποκαθιστούμε θέματα ασφαλείας των κτιρίων.
Τα περισσότερα κλειδιά ήταν χαμένα και δεν υπήρχε καμία χρέωση σε εργαζόμενους ανά χώρο.
Ξεκινήσαμε τη διαδικασία ηλεκτρονικής διασύνδεσης των υπηρεσιών σε κρίσιμες διαδικασίες λειτουργίας τους.
Επικαιροποιήσαμε και ενεργοποιήσαμε την Ο.Δ.Ε. (Ομάδα Διοίκησης Έργου) στο πλαίσιο εφαρμογής της Διαύγειας και θεσπίσαμε γραπτό ορισμό από τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των χρηστών ανάρτησης στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Θα είμαστε διαρκώς σε επαφή με τους πολίτες.
Συνεχίζουμε!